LinCon 2018

Hem Forum Allmänt snack LinCon 2018

Taggat: 

Detta ämne innehåller 10 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Kristoffer Warnberg 11 månader, 2 veckor sedan.

• Författare

McAber
    Deltagare

Hej!

Har du och ditt gäng några planer på att närvara på LinCon i år?

Kristoffer Warnberg
    Forumledare

Hej! Med ”mitt gäng”, tänker du Svartviken då?
    Jag åker gärna till alla konvent där det finns intresse att spela något av mina spel (varav Skrômt är det som väl är aktuellt just nu). Så vill folk att jag ska anordna något där ska jag se vad jag kan göra!

McAber
    Deltagare

Ja, jag räknar Svartviken som ditt gäng. Så om du kan tänkas räkna mig som ”folk” kan du arrangera på LinCon. Jag fick förresten ett svar från Moa på FB (Messenger) att ni tänkte åka på LinCon och köra Skrômt. Så jag är glad.

Kristoffer Warnberg
      Forumledare

Du räknas nog helt klart som folk!
      Det var nog jag som svarade på messenger, om vi inte fått fler meddelanden där jag missat. 🙂

McAber
    Deltagare

Attans, jag läser slarvigt. Det var du. 🙂

McAber
    Deltagare

Nu såg jag att det dykt upp något. ”Den mörka regimen”.

Är den din?

Kristoffer Warnberg
    Forumledare

Nu finns det att anmäla sig till på LinCons hemsida!

McAber
    Deltagare

Woop! Woop!

Japp nu har jag sett den också. Jag blev lurad av ett ”Kristoffer” i deras beskrivning.

McAber
    Deltagare

En fråga: Hur lämpligt är scenariot för 13:åringar? Är det för läskigt, eller på annat sätt för otäckt? Dottern har tex tittat på Jessica Jones och inte tagit någon märkbar skada.

Kristoffer Warnberg
      Forumledare

Det borde inte vara några problem. Skrômt har en del skräckelement, men så länge man inte är väääldigt lättpåverkad är det lugnt.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.